اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۳۷۲

دین‌محمدی: بازیکنان خونه به خونه از پنالتی که برایشان گرفتند، تعجب کرده بودند

دین‌محمدی: بازیکنان خونه به خونه از پنالتی که برایشان گرفتند، تعجب کرده بودند
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: متأسفانه داور روز گذشته پنالتی برای خونه به خونه اعلام کرد که بازیکنان این تیم از اعلام این خطا به سود آنها تعجب کرده بودند.
۱۳:۰۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگویی در خصوص عملکرد تیمش مقابل خونه به خونه  گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و آنها تلاش خود را انجام دادند، ضمن آنکه موقعیت چندانی به حریف ندادیم، اما از نتیجه بازی اصلا راضی نیستم.

وی افزود: قصد ندارم در مورد داوری صحبت کنم، چون ممکن است دوباره بی‌دلیل مرا محروم کند، اما پنالتی که برای حریف در بازی دیروز گرفت، واقعا پنالتی نبود، شاید باورتان نشود اما بازیکنان خونه به خونه خودشان از اعلام این ضربه تعجب کرده بودند و بعد از بازی یکی از بازیکنان این تیم به من گفت پنالتی که برای ما گرفتند درست نبود، حیف که به رسم امانت نمی‌توانم اسم بازیکن را ببرم.

سرمربی شهردار تأکید کرد: همین اعلام ضربه پنالتی جو را علیه تیم ما کرد و من اصلا در بین دو نیمه صحبت فنی با بازیکنانم نکردم فقط از آنها خواستم آرامش داشته باشند و کارشان را انجام بدهند، این را می‌توانید از بازیکنانم هم بپرسید.

وی ادامه داد: در بازی با بادران همین داور بازیکن تیم ما را به خاطر قلمبندش اخراج کرد و حتی قبل از بازی دیروز می‌خواستم از باشگاه درخواست کنم که به فدراسیون نامه بزند تا این داور را برای بازی ما انتخاب نکند، اما باز هم پشیمان شدم و این کار را نکردم، اما انصافا از او گلایه دارم و از کمیته داوران و سازمان لیگ می‌خواهم به این اتفاقات ورود کنند، چرا باید ضربه‌ای که پنالتی نبوده به ضرر تیم ما اعلام شود، اگر داور اشتباهی می‌کند باید او را محروم کنند و چطور من را به خاطر یک اعتراض کوچک دو جلسه محروم کردند اما با داوری که اشتباه می‌کند برخورد نمی‌شود؟ خواهش من از سازمان لیگ و کمیته داوران این است که به این اتفاقات ورود کنند چرا که هفته های پایانی هم برای تیم‌های پایین جدول و هم برای تیم‌های بالای جدول حساس است و با یک اشتباه جایگاه تیم ها تغییر می کند.

وی ادامه داد: ما سختی‌های زیادی کشیدیم و به هر حال باید حافظ منافع تیم‌مان باشیم، اگر من به عنوان سرمربی شهرداری به اشتباهی که علیه تیم‌ام صورت گرفته و منجر به از دست رفتن امتیاز شده اعتراض نکنم، پس چه کسی باید این کار را انجام بدهد؟ حق تیم من در بازی روز گذشته باخت نبود و حداقل باید یک امتیاز از این بازی می‌گرفتیم، اما این اتفاق رخ نداد و درنهایت بدون امتیاز زمین بازی را ترک کردیم، از بازیکنانم هم خواسته‌ام به بازی هفته آینده مقابل فجر سپاسی فکر کنند و توجهی به مسائل دیگر نداشته باشند. امیدوارم هفته آینده نتیجه خوبی بگیریم، اما باز هم از کمیته داوران و سازمان لیگ خواهش می‌کنم که روی داوری‌ها و اتفاقات هفته‌های پایانی نظارت ویژه‌ای داشته باشند و معتقدم شخصی مثل اصفهانیان یک انسان سالم است و خودش سالها برای داوری این مملکت زحمت کشیده، پس بهتر است او طوری روی عملکردهای داوری نظارت کند که با آبرو و اعتبارش به راحتی بازی نشود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین